lauantai 10. maaliskuuta 2012

Kotihousut

Minä olen vannoutunut kotihousujen käyttäjä, minua ei kotioloissa näe farkuissa tms vaan ne kotihousut ne olla pittää. Housut mitkä ei purista eikä ahdista mistään, tunne pitää olla sellainen ettei housuja huomaa jalassa olevankaan. Vyötärön pitää olla riittävän korkea, ei mitään lantiomallia vaan oikeasti vyötärölle asti nousevat. Ja kun (harvoin) hyvät löytyy, ne pidetään puhki asti. Yhdet housut ovat nyt tulleet tähän pisteeseen että puhki ovat. Uudet oli saatava siis heti.
Ja oi kuinka olen iloinen, että yritin itse tehdä tällä kertaa (edellä kuvatun laisia ei nimittäin ole helpolla kaupoista löytynyt). Kangas sopivan ohutta (ei liian ohutta) ruskeaa collegea, vyötärökaitale resoria, jonka sisällä pehmeä, leveä kuminauha.
Ja valmista tuli noin puolessa tunnissa. Ja se on minulle siis todella nopeasti kun en mikään kovin nopea tekijä ole. Hurjia juttuja kuulee siitä kun toiset tekee puseroja 20 minuuttiin, mulla menee ehkä 2-3 tuntia.
Kangas: Löytö-Palan palalaarista
Kaava: Jumppahousut, SK 1/2012
Koko: 38
Kaavamuutokset: Lahkeisiin pari senttiä lisää pituutta

Nyt vasta huomaan, että kuvassa malli näyttää jotenkin hölmöltä, olis pitänyt se sovituskuva kuitenkin ottaa vaan kun ei nyt viittinyt alkaa yksin itseä kuvailemaan. Kuitenkin, sellaiset reisistä ja takapuolesta (sopivasti tykö)istuvat ovat :-)

1 kommentti:

  1. Kotihousut on niiiin parhaita :D
    Mun pitäs kans tehdä, ku kahdet kotihousut alkaa olla jo kulutettu puhki ;D

    VastaaPoista